недеља, 9. децембар 2012.

Košnice

Ovaj kolač jako volim, htela sam ga i ranije praviti, ali nisam znala gde mi je modlica, mislila sam da sam je izgubila, dok je pre neki dan ne nađoh u ostavi sasvim slučajno


Sastojci:

2 belanca
300 g mlevenih oraha
350 g prah šećera

    Fil:

2 žumanca
2 cela jajeta
100 g čokolade
75 g šećera ( ili po ukusu )
175 g umućenog putera
70 krugova od oblande

Priprema:

Umutiti belanca te im dodati prah šećer i mlevene orahe, sve to dobro umesiti.

Kidati komadiće “testa” i praviti kuglice veličine oraha, ili u zavisnosti od vaše modlice.

Modlicu dobro napuniti prah šećerom pa istresti a kuglicu uvaljati u mlevene orahe, staviti kuglicu u modlicu i prstima svuda podjednako pritisnite da napravite udubljenje u koji ćete sipati prethodno pripremljen fil.

Umutiti jaja sa šećerom, dodati sitno iseckanu čokoladu i sve to kuvati na pari dok vam se ne zgusne.

Umutiti puter i dodati skuvanom filu. Ohladitti ga i tim filom puniti košnice.

Kada ste sipali fil u košnicu, staviti krug oblande koji ste isekli iste veličine kao što je modlica ( meni je muž njih sekao i isekao ih je malo veće no što treba, ali to nije strašno) na dno i nežnim lupkanjem po modlici će košnica ispasti. Ja obično je lupkam o ivici radne površine.

Za svaku novu košnicu morate modlicu posuti prah šećerom, inače će vam se košnice lepiti i nećete moći da ih istresete iz košnice.

Košnice ostaviti u kutiju i zatvoriti i čuvati na hladnom mestu.Ove košnice se mogu i zamrznuti.

Prijatno!!!!!

Sitni kolači

                               

4 коментара:

  1. Divne slike! Sta sve ima na ovi posluzavnicima?

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala, sitne kolače obavezno pravim za slavu....prati tag sitni kolači, sve ću recepte za ove kolače na tacni ostaviti ovde.Topli pozdrav

    ОдговориИзбриши
  3. Košnice sam pravila samo jednom, ove tvoje su drugačijeg oblika, punjene su za razliku od mojih i sigurno su ukusnije...

    ОдговориИзбриши
  4. Zoko, meni su one jako lepe i volim ih što se mogu zamrznuti i po potrebi vaditi iz zamrzivača. Sad kad sam bila u Zagrebu kupih još dve modlice i Jafi m i je poklonila jednu, tako da se ne bojim da ću ih izgubiti.Puno pozdrava

    ОдговориИзбриши