среда, 17. јул 2013.

KINOA ( QUINOA ) PLJESKAVICE SA SPANAĆEM

Ove male zalogajčice sam prvi put probala kod moje Jelene...ja sam ih pravila u obliku pljeskavica, idealno za sve vas koji ne jedete meso ili ako hoćete da se malo odmorite od mesa.



Sastojci:

     375 ml quinoa
     375 ml povrtni temeljac
     125 ml maslinovog ulja
     1 mala glavica crnog luka, sitno iseckanog
     3 češnja pasiranog belog luka
     pola kašičice soli
     četvrtina kašičice bibera
     100 g očišćenog spanaća
     3 jajeta
     60 ml parmezan sira
     2 kašike brašna
     četvrtina kašičice naribane limunove korice
     1 1/2 kašičica praška za pecivo

    Za umak od jogurta i limuna:


     375 ml gustog jogurta
     2 do 3 struka mladog luka
     1 kašika limunovog soka
     prstohvat soli i bibera


Priprema:

Staviti kinou u cediljku i ispirati je dok voda ne bude potpuno čista. U šerpicu staviti povrtni temeljac i isto toliko vode,dodati kinou i pustiti da provri, kad provri,zaklopiti,smanjiti temperaturu i kuvati 15 minuta.
Isipati ponovo u cediljku i ostaviti da se ocedi i ohladi.
Dok se kinoa cedi, u tiganj staviti 1 kašiku maslinovog ulja dodati sitno iseckan crni luk, pasirani beli luk, so i biber i pržiti na osrednjoj temperaturi dok luk ne omekša, oko 4 minuta,povremeno promešati.Dodati opran spanać i pržiti oko 3 minuta da spanać omekša i voda uvri.
Ostaviti da se malo prohladi te sitno iseckati spanać.
Da napravite umak za njih izmešati sve sastojke zajedno i ostaviti u frižider. ( Gusti jogurt, limunov sok, tanko iseckan zeleni luk,so i biber )
U veliku zdelu umutiti sa žicom za mućenje, jaja,parmezan,brašno,prašak za pecivo,limunovu koricu.Dodati oceđenu kinou i spanać i sve zajedno sjediniti.
Sa blago nakvašenim rukama napraviti 16 manjih pljeskavica i staviti ih na pleh,koji ste prekrili papirom za pečenje.
Ostaviti sat vremena u frižideru.
Pržiti ih u teflonskom tiganju na osrednjoj temperaturi, okrenuti ih kad su zlatno braon sa dve spatule i pržiti i drugu stranu, sve zajedno oko 8 minuta.
Stavljati ih ponovo na pleh i držati ih u zagrejanoj rerni na 100*C dok ih sve ne ispržite.

Možete ih preliti sa umakom, posuti sa susamom ili umak staviti sa strane pa neka svako stavi koliko voli.
Naša deca umaču u sos i tako ih jedu...

Prijatno!!!!! 

Malo cveća iz moje bašte, drugi imaju paradajz i paprike u bašti, ja cveće.Moje omiljene daylilies, ovo je samo jedan deo koje su procvetale, druge tek stižu.




4 коментара:

  1. Toliko već dugo razmišljam kako ću kupitu tu quinou i nikako. Radila sam popećke od prosa no mislim da kvinoa nije slična prosu. Super recept. Mislim da ću ćim je kupim iskoristiti tvoj recept.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam nikada pravila sa prosom, mada ga jako volim i koristim ga za neka druga jela. Inače kinou koristim jako puno u našoj ishrani. Topli pozdrav.

      Избриши