петак, 20. фебруар 2015.

Salata od avokada i krastavca

Ako jednog dana imamo malo veći i obilniji ručak, onda gledam da nam je sledeći dan ručak laganiji.
Danas je toliko hladno, da nema šanse da izađemo da prošetamo i bolje nam je da jedemo malo laganiju hranu.
Pored domaće pileće supe jeli smo ovu salatu, koja je veoma zasitna i ukusna.


Sastojci:

2 velika avokada
1 krastavac
3 čena belog luka
oko 150 g mrvičastog feta sira
1 do 2 kašike sitno iseckane mirođije
sok od 1 limuna
morska so i sveže samleven biber

Priprema:

Oprati krastavac i iseći na sitnije kockice a beli luk pasirati i sve to staviti u zdelu.
Iscediti sok od 1 limuna i sipati u zdelu, dodati sveže samleven biber i malo soli i izmešati.

Avokado iseći na pola, izvaditi košticu i vrlo pažljivo iseći na sitne kocke, koje ćete kašičicom izvaditi iz ljuske i staviti u zdelu,promešati da se avokado sjedini sa limunovim sokom, da ne pocrni.
Tako isto uraditi i sa drugom polovinom avokada i onda iseći i onaj drugi i sve izmešati.

Dodati sitno iseckanu mirođiju, ja sam stavila dosta, jer je volimo, vi stavite onoliko koliko je vi volite, dodajte izmrvljen sir ( moj sir je dosta kremast, za ovu vrstu salate je bolje uzeti sir, koji nije ) sve zajedno izmešati i probati da li je potrebno još soli. 
Preko salate samleti još malo svežeg bibera.

Sipati u zdelice i poslužiti,po želji možete dodati i neki fin prepečen hleb.


Prijatno!!!!

14 коментара:

  1. Ja pokusavam da nadjem nacina kako da zavolim avokado ali mi tesko ide. Jedino kako mogu da ga pojedem je kao sos za spagete sa dosta persuna i belog luka i cokoladni mus sa njim. Vasa salata izgleda divno i bas vam zavidim sto mozete da jedete avokado u svakom obliku. Inace sajt koji ste naveli kao inspiraciju prosto obozava njihovi mafini i brzi hlebovi su odlicni kao i sve ostalo.
    Veliki pozdrav Zorice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Aleksandra, ne možeš sebe da nateraš da nešto voliš, kad ga duša neće...vidiš ja jagnjetinu, zečetinu i jaretinu nikad ner bih jela, ma ne mogu ni da pomislim a kamoli da stavim u usta...tako i ti sa avokadom, nemoj ni da se forsiraš. Ima toliko druge hrane koju voliš, i ideš dalje.Pozdrav i zagrljaj ti šaljem.Drago mi je da ti se dopada njihov sajt i meni je izuzetno lep i ima vrlo interesantnih recepata.

      Избриши
  2. Dodjoh na blog zbog drugog recepta kad ono ova salata! Ne da ste me obradovali nego ne mogu da vam opisem. Juce sam bas prvi put kupila avokado i smisljala sta cu i kako sa njim... ovo je savrsena ideja. Svi u kuci obozavamo i krastavac i feta sir tako da sam sigurna da ce ispasti sjajno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako voliš sve oive sastojke, volećeš i ovu salaticu...nama je bio ručak uz domaću pileću supicu. Javi mi kako ti se dopalo. Topli pozdrav.

      Избриши
    2. Ispalo je malo reci savrseno!! Cak i moj muz koji svakom jelu nadje manu je rekao da je ispalo fantasticno!

      Избриши
    3. Ma najvažnije je da im se dopalo, jer zato i kuvamo da im se hrana dopadne. Od srca ti hvala.

      Избриши
  3. Obozavam avokado, a ovakve salate bih mogla da pripremam svakog dana:) Super kombinacija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ti si kao i ja, samo negde pročitah da baš nije dobro jesti avokada mnogo često. Mi ga jedemo dva puta a nekad i jednom, nedeljno.Ja ga obožavam. Hvala ti puno, draga Nataša.

      Избриши
  4. Baš dobra ideja za odmor od teške hrane. Rado primenjujem tu taktiku, pa ću ovo imati u vidu narednih dana ;)

    ОдговориИзбриши