уторак, 19. мај 2015.

Grilovani avokado sendvič

Ako vam je ostalo malo piletine od jučerašnjeg ručka, pripremite danas ove sendviče za ručak ili večeru.


Sastojci:

pola pečenih pilećih prsa
1 avokado
4 parčeta integralnog hleba
2 do 3 čena belog luka
1 do 2 paradajza
1 kašika maslinovog ulja
oko 100 g sitno izrendane mocarele sira
balsamico sirće, ne mora


Priprema:

Hleb staviti na pleh i staviti u rernu ispod gornjeg grejača da se vrlo malo zapeče, okrenuti i zapeći i drugu stranu.
Izvaditi i svaku stranu istrljati sa čenom belog luka,( moji čenovi su bili mali i trebalo mi je 3 čena ) preliti svako parče hleba sa malo maslinovog ulja.

Na svako parče hleba staviti po dva manja ili jedan veći kolut paradajza, preko staviti jedno veće ili dva manja tanje sečena parčeta pilećih prsa i preko staviti četvrtinu avokada, koji ste isekli na tanje kriške, preko toga posuti sa sitno izrendanim sirom, pobiberiti i posoliti po ukusu.


Vratiti nazad u rernu i peći samo dok se sir ne otopi.
Po želji preliti sa malo balsamico sirćeta ( ja nisam ) i poslužiti toplo sa salatom po izboru.


4 коментара:

  1. Uh, uh, pa ovo je skroz po mom ukusu! Častićemo se uskoro ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Zvuci savrseno! koliko sam primetila piletina se prethodno ispece/griluje ? na koliko ste stavili rernu ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga moja LiLJeJa, da pileća prsta bi morala prvo da se ispeku ili na grilu ili u gril tavi a rerna može biti uključena na 200°C ili samo gornji grejač da otipi sir, to je svega za minut dva, jer ako je duže, može sir izgoreti.Topli pozdrav.

      Избриши