среда, 17. фебруар 2016.

Pasta sa kremastim sosom od šampinjona

Za vas, koji nemate puno vremena za spremanje ručkova, ovaj se spremi za manje od pola sata...


Sastojci:
400 -500 g paste
800 g do 1 kg šampinjona
350 ml pavlake za kuvanje
50 ml maslinovog ulja
2 čena belog luka
50 g parmezana
po ukusu so i biber
1 do 2 pune kašike sitnije sečenog peršuna

Priprema:
Šampinjone očistiti i iseći na listiće.
U veći i dublji tiganj sipati ulje i zagrejati, dodati isečene šampinjone i pržiti dok ne omekšaju i porumene.Pobiberiti sa sveže samlevenim biberom i solju po vašem ukusu.

Dok dinstate šampinjone, skuvati pastu u dosta posoljene vode, po uputstvu proizvođača.

Kad su šampinjoni porumeneli, dodati pavlaku za kuvanje i beli luk i kuvati sve zajedno nekoliko minuta.
Na kraju dodati polovinu izrendanog parmezana i polovinu iseckanog peršuna, pobiberiti i posoliti po ukusu, ako je potrebno.

Poslužiti toplo i posuti sa još malo seckanog peršuna i izrendanog parmezana.


Prijatno!!!!

5 коментара:

  1. Odlično! ♥ Ovako i ja pravim, samo ih ne posipam peršunom na kraju već svežim bosiljkom..

    ОдговориИзбриши
  2. Ja jako volim majčinu dušicu sa šampinjonima, bosiljak retko stavljam jer mi on nekako bolje ide za paradajzom..mogla sam probati i sa njim jer, sveže začine uvek imam u kući...zimi mi ne traju baš dugo a leti ih sadim u baštu pa ih imam. Topli pozdrav.

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. Nale moja, hvala ti puno i što je najvažnije je da je brzo i ukusno i nije skupo.

      Избриши