среда, 30. март 2016.

Hazır Yufkadan Peynirli Sandal Börek Tarifi

Odlične pitice na turski način..probajte, možda se dopadne i vama.


Sastojci:

kore za pitu
2 jaja
100 ml mleka
100 ml ulja
kašika- dve sitnije sečenog peršuna
250 g feta sir
50 g belog cheddar ili rikota sir

Priprema:

Kore za pitu iseći na što veće trouglove možete.
Umutiti 1 jaje, dodati ulje i umutiti sve zajedno, dodati mleko i to sjediniti sa uljem i jajima


Za fil izmešati oba sira i peršun sa 1 belancetom


Svaki trogao premazati sa masom od jaja i mleka i praviti pitice na isti način kao što sam ja pravila od testa, samo se sir ne stavlja na početak kore za pitu, stavlja se samo u napravljena udubljenja na kraju.






Turske jufke su mnogo veće od naših i jako, jako suve...meni su pucale i kidale se da sam ih jedva zavila, naše kore su mnogo bolje za ovakve pite.
( ja sam napravila malo više mešavine sira i stavljala sam i na koru po malo sira, to možete da vidite i na slici )


Kad su sve pitice gotove i napunjene sa masom od sira i peršuna, premazati ih sa preostalim žumancetom i peći kao što biste pekli pitu, na 175°C oko pola sata ili manje, da vam lepo porumene.

Posluzžiti tople.


Prijatno!!!!


Нема коментара:

Постави коментар