петак, 10. фебруар 2017.

Puding od griza

Jede vam se nešto slatko a nemate puno vremena, napravite ovaj puding i biće gotov za manje od pola sata. Izbor je vaš, možete ga jesti dok je topao, ili ostaviti da se ohladi.


Sastojci:  450 ml mleka,100 ml slatke pavlake,35 g šećera,1 kašičica vanile ili 1 kesica vanilinog šećera,1 kašičica cimeta,50 g pšeničnog griza,prstohvat soli,1 žumance
može a i ne mora: med, javoriov sirup, voćni preliv

Priprema:
U šerpicu sipati mleko i pustiti da provri.
U zdelicu sipati griz, prstohvat soli,vanilin šećer, cimet i šećer i izmešati sve zajedno.
Ako koristite tečnu vanilu, dodati tek pri kraju kuvanja ili, ako hoćete, dodati u provrelo mleko.
Sipati smesu od griza u provrelo mleko i mešajući žicom, kuvati desetak do 15 minuta.

U zdelicu sipati nekoliko kašika slatke pavlake od onih 100 ml i umutiti zajedno sa žumancetom.
Posle 10 do 15 minuta kuvanja griza, dodati ostatak slatke pavlake ( bez žumanca ) i kuvati još desetak minuta, dotle griz treba da je skuvan, možda će vam trebati i manje vremena da se griz skuva.
Skloniti sa ringle i ostaviti desetak minuta da se prohladi, povremeno promešajte da se ne stvori korica odozgore.
U prohlađen griz sipati vrlo polako mešavinu od žumnceta i slatke pavlake a griz stalno mešajte žicom, da vam se žumance ne zgrudva.
Štapnim mikserom umutit sve zajedno na taj način ćete dobiti kremastu masu, koja podseća na puding / mousse.
Ostaviti da se ohladi i preko ohlađenog sipati javorov sirup, med, voćni preliv...što god vam je po volji.


Ja nisam čekala da se ohladi pa sam preko toplog pudinga / mousse sipala javorov sirup i on se malo otopio i sišao na dno čaše, sviđa mi se i na taj način.


Prijatno!!!!

1 коментар:

  1. Malo drugačije ga pravimo ali ga svi volimo, da li kao desert, često dodam i neko voće ili običan za doručak, kao što sam i ja jela , kad sam bila mala

    ОдговориИзбриши