четвртак, 12. април 2018.

Salata sa pastom od crvenog sočiva

Danas odem da kupim hleb u pekari i hajde da malo pogledam šta imaju okolo, auuu koliko dobre paste, maslina, sosova, sušenog paradajza, kolača, peciva...ma pamet da ti stane i sasvim slučajno vidim pastu od crvenog sočiva i pastu pravljenu sa graškom, pošto ne mogu da nosim puno, a kuća mi baš nije blizu, odlučim se za hleb sa kiselim testom i pastom od crvenog sočiva.


Sastojci:  400 g paste od crvenog sočiva, 3 mala krstavca, 100 g sitnog paradajza (grape ), 2 avocada, 100 g brokolija, 100 g karfiola, 1 mala glavica ljubičasog luka ili ljutika, 1 mali feferončić, sok od 1 manjeg limuna, po ukusu so i biber, po želji ulje od avocada ili maslinovo ulje, 2 čena sitno iseckanog belog luka

Priprema: Na šalost sam zaboravila da uslikam pastu pre nego što sam je stavila da se kuva, ali ću je uslikati sledeći put kad je budem kupila.

Na svakih 100 g paste potrebno vam je 1 l vode, mod mene je to bilo 400 g i stravila sam 4 l vode da provri. Kad je provrela sipala sam punu kašičicu soli i tek onda dodala pastu da se kuva i mislim da sam je kuvala oko 12 minuta.
Posle 8 minuta kuvanja, dodala sam karfiol i brokoli, koji sam prethodno oprala i iskidala na sitne cvetiće.

Dok se pasta kuva, iseckati svo ostalo povrće, male paradajze na pola ( ovo su bili minijaturni, takozvani grape, koji je sitan kao krupnije grožđe ) krastavac, iseckati na manje kockice, ljutiku ili ljubičasti luk iseći na tanje režnjeve, avocado iseći na manje kockice, feferonchić očistiti od semenki i iseckati na sitne komadiće i sve to staviti u veliku zdelu.
Beli luk sitno iseckati ili pasirati, staviti u manju zdelu, dodati so, biber, sok od manjeg limuna, ulje koje koristite i sve izmešati zajedno.

Pastu sa povrćem isipati u cediljku, ocediti i isprati hladnom vodom, ( ja pastu za salate ispiram hladnom vodom, dok pastu koju kuvam i koristim sa sosom ne ispiram, za takvu pastu mi bolje prione sos ) sipati u veliku zdelu, preliti sa belim lukom i limunovim sokom, izmešati i ostaviti pola sata da se ukusi sjedine.
Poslužiti kao lagani ručak ili prilog uz neko meso ili ribu.

Sastojke u salati možete dodavati i menjati onako kako se vama sviđa, nama je ovo bio vrlo zasitan ručak a ono što je ostalo, pojeli smo za večeru.
Sledeći put će ovde obavezno biti sušen šparadajz u ulju, maslinke, po neki kapar, malo kozica i evo sasvim druge salate.

Prijatno!!!!

1 коментар: